Pages

Thursday, 7 November 2013

VIDEO PENGAKUAN BANGSA CINA YANG BERCITA-CITA MAHU MEMERINTAH MALAYSIA

Bak kata orang "CINA TETAP CINA". Tidak akan berubah sampai bila-bila. Niat dan cita-cita untuk memerintah bangsa lain tidak pernah pudar. Harus diakui bangsa ini memperhalusi sejarah bangsa mereka. Sejarah tanahair mereka, sejarah Tanah Besar China dijadikan panduan hidup sampai mati sehingga anak cucu. Jatuh bangun Dinasti Cina hinggalah ke pemerintahan komunis dijadikan pengajaran berguna.

Bagaimana prinsip "The Art of War" yang telah menjatuhkan Dinasti Beraja China menjadi pegangan hidup mereka yang tidak pernah padam. Cuba anda bertanya kepada seorang cina sekali pun, pastinya mereka akan memegang prinsip-prinsip ini. 

Jika dilihat bagaimana bangsa cina mendidik anak-anak mereka menjadi seorang bangsa cina sejati waima dimana jua mereka berada. Pendidikan cina yang ala-ala China akan diterap sebaik-baiknya melalui bahasa mereka sendiri. Asas utama bangsa Cina memastikan bahasa mereka akan berkembang hingga ke anak cucu. Bahasa inilah yang digunakan untuk menyalurkan dan mengembangkan agenda bangsa mereka. Bahasa yang difahami oleh bangsa mereka sendiri. 

Mereka akan menggunakan segala sumber bagi memastikan survival bangsa Cina terus berkembang sampai bila-bila. Malah menggunakan bangsa lain bagi mencapai agenda dan cita-cita bangsa Cina. Bangsa Cina mengetahui, jika mahu menguasai bangsa lain, mereka harus menggunakan bangsa itu sebagai alat dan senjata yang berguna. Terlalu banyak contoh yang tidak perlu dihurai panjang dalam ruang lingkup yang kecil ini.

Apa yang harus kita amati, bagaimana susur galur bangsa ini yang mahu menguasai bangsa lain dan negara yang tercinta ini. Cuba kita perhatikan beberapa desakan dan suara-suara bangsa ini yang telah berlaku dengan menggunakan segala sumber bangsa lain samada NGO atau Orang Melayu dengan alasan-alasan hak asasi dan kemanusiaan.

1. Desakan meminda Hak Keistimewaan Orang Melayu dan Institusi Raja-Raja Melayu di mansuh. 
2. Regimen Askar Melayu Diraja dibubarkan
3. Kristian sebagai agama rasmi
4. Majlis Agama Islam diganti dengan Majlis Antara Agama
5. Malaysia menjadi Republik
6. Tilawah Al-Quran dihapuskan
7. NGO Melayu diklafikasikan sebagai pengganas
dan yang terbaru desakan mengharamkan parti-parti berasaskan bangsa dan agama.

Tetapi pernahkah kita dengar dengan cadangan atau desakan menghapuskan Sekolah-sekolah Jenis Kebangsaan Cina? 

Jika pembaca mahu menuduh teman sebagai RACIST, YES "I'M RACIST". Tetapi bangsa Cina yang memperjuangkan hak bangsa Cina, tidakkah "RACIST" juga? Terpulang kepada persepsi pembaca.

Dibawah adalah satu video pengakuan seorang cina yang mahu bangsa cina memerintah beberapa negeri. Amati dan fahami..
video




No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...