Pages

Monday, 11 November 2013

SANGGUP POTONG IBU JARI JIKA PEMBUNUH PEGAWAI AMBANK DITANGKAP! APA LAGI!

Sejak kes pengawal keselamatan yang menembak kejam seorang pegawai Ambank tempohari, berbagai-bagai persepsi kepada pasukan keselamatan negara, Polis Diraja Malaysia dengan pelbagai andaian negatif. Malah kerajaan juga dipersalahkan di atas jenayah kejam ini.

Bermula menuduh kerajaan bersengkongkol berkaitan dengan kad pengenalan palsu hinggalah pasukan polis gagal mengekang kejadian jenayah tersebut. Tidak menghairankan.. Sudah menjadi lumrah pembangkang akan mempolitik apa jua kejadian yang berlaku dalam negara.

Ada juga yang menganggap pihak Polis tidak akan dapat mengesan dan menangkap penjenayah tersebut dengan alasan-alasan bodoh yang diberikan hingga sanggup memotong ibu jari jika Polis berjaya menahan dan menangkap penjenayah tersebut.

Penjenayah sudah ditangkap dan direman. Apa lagi, rakyat Malaysia menuntut tunaikan janji. Potonglah ibu jari kalau berani!

8 comments :

  1. Salam Saudara, Md Nidzam Mat Nizam bukan orang biasa. Saya percaya beliau sakit dan perlukan rawatan. Jiwanya menjadi kotor kerana benih benci yang disemai. Kalau kita berpeluang berjumpa dengannya saya yakin kita akan dapat wajah keruhnya, lambang jiwa kotor yang menderita.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sakit jiwa sebab kena tarbiah oleh PAS

      Delete
  2. BUDAK NI BANGGANG TAK BERTEMPAT...POTONG LA CEPAT IBU JARI KAKI TU

    ReplyDelete
  3. biasala,bukn nm dy pmbangkang kalo xsembang kemaih tkangkang...ap dy igt smua org lembab mcm dy,busuk ati mcm dy..

    ReplyDelete
  4. sudahlah korang... buruk2 dia pun dia nampk kebenaran depan mata.. bukan macam korang yg undi umno bn membuta tuli...

    ReplyDelete
  5. mmg buat kerja pelik tangkap penagih dadah..12 hari kemudian lepas.. penagih yg sdg berkerja hilang kerja ...sbb tahan 12 hari bkn tangkap utk hantar buat pemulihan ... dok dlm lockap lepa jual tembakau yg 0.50 dgn harga 10.00..mahu tak mahu terpaksa beli krn dah ketagih ... yg berkerja skrg sapa kena tanggung utk beli dadah tu.. dulu mereka beli duit sendiri SEKARANG ??? pelik punya kerja ....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...