Pages

Sunday, 22 September 2013

AWAS! KOMUNIS SUDAH BERSUARA!

Jika bangsa Melayu masih tidak sedar dengan agenda komunis, maka berakhirlah apa yang pernah diungkapkan oleh Laksama Hang Tuah "Takkan Melayu Hilang Didunia". Sedarlah wahai bangsa Melayu, dan sedar lah tentang penipuan licik agenda jahat komunis ini.

Komunis tidak lagi memegang senjata. Komunis tidak lagi memakai uniform 3 bintang, sebaliknya komunis berada disekeliling kita. Komunis sekarang pandai bermuka-muka dengan janji manis yang tak kunjung tiba. Memang mudah berjanji sebelum mendapat apa yang mereka mahu namun sesudah itu nasib Melayu juga lah yang tergadai. 

Sekarang, komunis sudah berani bersuara. Komunis sudah menunjukkan muka. Kita sudah mengenali mereka. Mengapa masih mahu mempertahankan mereka? Jangan jadi "SI KITOL".. Kemanakah arah bangsa Melayu untuk mengadu nasib? Bangsa Melayu tiada negara lain seperti "Tongsan", Taiwan dan Hong Kong. Kemanakah kita jika tanahair dan Tanah Melayu tergadai dek kerana seorang berdua "SI KITOL" yang menjual bangsa dan negara demi kepentingan diri.

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...