Pages

Wednesday, 5 June 2013

MAAF! Ini 18SX dan 18SG Tapi Terpaksa Tunjuk!

PERINGATAN : Artikel  18 SX dan 18SG yang dipaparkan mengandungi gambar gambar grafik yang amat tidak menyenangkan. Pengawasan dan bimbingan ibubapa amat diperlukan dan kanak kanak dibawah umur dilarang samasekali membacanya.

Harap Maklum.

Artikel yang akan dipersembah ini adalah salah satu contoh luahan hati seorang rakyat berbangsa Melayu yang mungkin dirasai juga majoriti orang Melayu di Malaysia. Kesabaran orang Melayu ada tempatnya namun jangan dicuba menjolok sarang tebuan. Buruk padahnya.

Kadang-kadang kita tertanya-tanya, dimanakah pemimpin-pemimpin Melayu yang mendakwa membela dan mempertahankan Orang Melayu? Hanya berkokok semasa Pilihanraya atau pada pemilihan parti semata-mata! Hasilnya, mempergunakan agenda perjuangan Melayu demi habuan jawatan semata-mata. 

Teman kutip artikel ini daripada Blog APA dan teman memohon maaf jika tidak mendapat keizinan tuan punya blog untuk menyiarkan (re-blog) semula. Namun demi menyedarkan orang Melayu dan demi menjaga keharmonian rumahtangga negara Malaysia yang disayangi ini, serta demi perjuangan suci, teman siarkan untuk kebaikan semua. Kepada yang membaca, cuba lapangkan dada anda dan berfikir waras supaya negara akan kembali aman dan harmoni seperti sediakala tanpa ada perasaan hasad dengki yang berkobar-kobar di dada.

BLOG APA MENULIS:

Bukan nak tunjuk rasis tapi memang aku dah jadi rasis pun bila bercakap pasal bangsa Cinabeng tak sedar dek untung ini yang dibiarkan Tok Nek Orang Melayu tumpang hidup dinegara ini dan hari ini anak cucu mereka dah naik tocang macam tocang tok moyang mereka masa mula mula datang merempat naik tongkang dulu.Masa itu mereka ini lebih bangsat dari bangsat tapi atas sikap tolak ansur orang Melayu sejak dulu sampai hari ini,hari ini bangsa Cinabeng ini berlagak nak mampos dengan kita bangsa yang memberi tempat perlindungan untuk tok moyang mereka..SIAL !

Hari ini bangsa Cinabeng ini terang terang nak jatuhkan kerajaan pimpinan Melayu (tak kiralah kalau korang tak sokong BN/Umno ke) dalam PRU13 lalu.Walaupun aku bukanlah berkenan sangat dengan perangai haramjadah kebanyakan Pemimpin Umno yang menerajui Kerajaan Barisan Nasional hari ini,tapi kerajaan yang cuba dijatuhkan Cinabeng Haramjadah ini tetap kerajaan Melayu.Andaikata suatu hari kelak ditakdirkan Allah SWT kerajaan negara ini diketuai oleh orang Melayu Pas atau PKR atau apa sahaja parti yang beridentitikan Bangsa Melayu masa itu,kaum Cinabeng ini tidak akan berhenti mencuba untuk menjatuhkannya juga...itu REALITInya.

Korang semua (Pas dan PKR) takde perasaan malu ke?

Cinabeng hina agama korang...(tak tahulah kalau Islam korang Made in China)

Cinabeng hina Raja Raja Melayu korang.....

Cinabeng hina Kalimah Allah yang merupakan tauhid korang...

Cinabeng hina Lagu Negaraku korang....

Cinabeng hina korang Bangsa Melayu dengan berbagai gelaran dan panggilan...

Pada Kaum Cinabeng Haramjadah Malaysia meh aku nak tunjukan apa yang dilakukan rakyat Indonesia seberang Selat Melaka sana terhadap spesis korang pada 13Mei 1998.Tragedi ini berlaku bukan kerana bangsa korang buat semua perangai yang aku tulis diatas,tapi kerana Rakyat Indonesia tidak rela penguasaan ekonomi bangsa korang terhadap mereka.Itu je sebabnya yang membuatkan hampir 150 Ribu Cinabeng terpaksa lari meninggalkan Indonesia sehelai sepingang dengan tidak dapat membawa harta yang dikumpul mereka.Bukan itu sahaja bahkan ribuan lagi mati dipancung dan kaum wanita dirogol dan diperkosa dan mayat mayat sahabat sebangsa korang dibiarkan busuk dan mereput diatas jalanraya.

Bukan nak menakutkan korang semua Sial!!!,tapi sekadar nak bagi korang berfikir dan menghargai sikap tolak ansur dan kebaikan Orang Melayu selama ini.Dont push your luck too hard and too far...

Barang diingat walaupun Orang Melayu kerap memisahkan diri mereka dari saudara serumpun mereka di Indonesia sana,tapi hakikatnya mereka adalah SAMA..Apa yang berlaku disana tidak mustahil boleh berlaku disini juga kerana dalam darah Rumpun Melayu ini mengalir sesuatu yang tidak dimiliki oleh mana mana bangsa lain didunia ini iaitu AMOK.Tiada istilah lain yang boleh difikirkan pakar bahasa Barat untuk menerangkan "kegilaan" Bangsa Melayu ini bila hilang sifat sabar mereka kecuali RUN AMOK !

Jadi korang tenguk gambar gambar tragedi yang berlaku di Indonesia sana 13 Mei 1998 sama tahunnya dengan tahun Anwar Ibrahim yang korang rasa dah berjaya korang kudakan itu dipecat dan mencetus gelombang yang korang "ride" sehingga hari ini...

SURATAN ATAU KEBETULAN?

Gambar-gambar dan baca selanjutnya di DISINI

9 comments :

  1. Cinabeng hina agama korang...(tak tahulah kalau Islam korang Made in China)

    Apa la punya bengap statement hang tuan tanah blog.
    Apa maksud hang Islam Made in China??
    Agak-agak la bro

    ReplyDelete
  2. Nampak, ini yang malas nak tulis pasal benda ni, orang Melayu yang defend orang Cina sendiri. Klu ikutkan hati nak aje kasi Cina perintah negara ni biar padan dengan muka kita sendiri.

    ReplyDelete
  3. hahaha..merapek je tuan tanah ni...kalau xsuke cinabeng,dari sblom merdeka la halau diorg,jgn terima usul british utk benarkan mereka duduk di tanah melayu,tapi pimpinan masa tu nak terima juga sbb nak merdeka senang dan tanpa berjuang....so terima jelah seadanya mereka tu...salah sndri lps tu nak meroyan pulak...kenapa india ko xnak bising plak,bangla,nepal sume???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebab India dan Bangla dan Nepal tak KURANG AJAR dan BIADAP macam tuan kau, cinabeng!

      Delete
  4. Setuju 100% dengan tulisan di blog ni...TERBAIK!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...