Pages

Thursday, 30 May 2013

CELAKA! Guru Cina Panggil Pelajar Melayu sebagai Melayu Babi

Terkejut dan mengecewakan kepada warga pendidik! Seorang guru berbangsa Cina di Sekolah Menengah Kebangsaan Gelang Patah menghina pelajar Melayu sebagai Melayu Bodoh! Melayu Babi! Melayu Bangang! Melayu Sial dan Melayu Pukimak!

Perbuatan melampau guru CELAKA ini tidak boleh dibiarkan begitu sahaja. Hairan! Mengapa pengetua sekolah ini mahupun Pejabat Pelajaran Daerah berdiam diri sedangkan isu ini berpanjangan hingga ke hari ini. Adakah Pengetua sekolah ini juga penyokong DAP dan Pakatan Rakyat atau PPD sendiri bersengkongkol dengan Lim Kit Siang hingga dibiarkan berleluasa.

Cegah sebelum parah! Namun penyakit ini telah menjadi barah yang tiada penawarnya. Sumbatkan Guru CINA LAKNAT ini yang bernama POH KIM THYE ke penjara! Akta Hasutan dan berbagai akta yang boleh menyumbat Cina Laknat ini dipenjara selama mungkin.

Tapi malang! Kuasa polis hanya memberi amaran! Amaran demi amaran! Polis tidak berani menangkap dan mendakwa Cina Laknat HANYA beliau seorang cina. Takut digelar rasis! Andainya orang Melayu menghina Cina, dengan SEGERA, Polis akan mengeledah rumah tangga Melayu tersebut hingga ke lubang cacing dan disumbat dalam penjara dengan macam-macam akta dan undang-undang!  Alasan menjaga hati kaum lain! Nasib orang Melayu yang dipinggir ditanahair sendiri.

12 comments :

  1. ni semua disebabkan anuar kaki jubo yg celaka tak lupa juga pada nik najis celaka yang suka buat orang melayu berpecah memang sial lah ko nuar ngn nik najis celaka sekarang melayu senang2 dihina

    ReplyDelete
  2. Jaga kao Ah Kim....aku jumpa kao kat luar kawasan sekolah, tau la aku nak buat apa dengan geng2 aku. Tunggu masa je.

    ReplyDelete
  3. Dia tak sedar ke YDP Agong, Sultan2 termasuk Sultan Brunei pun dari keturunan MELAYU?

    Mintak Polis tangkap dia dan suruh dia sebut kata2 ini depan semua orang kat TV bole tak? Kalau gini di jadikan guru, masaalah le, bayangkan kat SJKC entah ape lagi kawan2 dia duk ajar budak2 kat sana menghina MELAYU.

    Tolong periksa latar belakang Cina ni... nak tengok sikit dia cerdik macam mana sangat tu?

    ReplyDelete
  4. cina laknat babi sial nie tembak mampos je..

    ReplyDelete
  5. diorang tu tak puas hati kot pasal pru..
    suke2 dia je nk maki...memang sekarang orang cine
    nak jtuhkan orang islam...

    ReplyDelete
  6. malayu babi? pelek bunyinya, kalau cina babi tu mungkin tepat, sebabnya, tamak macam babai makan, kotor macam babi , kuat main macam babi yang tak tahu red light pada betina, cakap tak tau apa akibat macam babi yang selalu berbunyi tak kira masa,..cikgu, tugas mu mendidik, nanti tuhan lu Tanya lu bikin apa masa lu jadi cikgu,,..lu fikir, jangan cakap itu macam sama melayu, lu bapak mali Malaya pun bukan melayu panggil, lu bapak mali Malaya sebab cina tak boleh cali makan, l ingat ke. kalau lu cikgu lu mesti tau ni temapat nama Malaya, sebahagian dari malay archipelago... gugusan pulau melayu...ada ingat ke..

    ReplyDelete
  7. kita patut buktikan dengan sejarah, siapa cina ni, kalau tak suka Malaya boleh pergi lain tempat, boleh bebas nak jadi cina doll, boleh bebas jadi pelacur, boleh tukar nama mat saleh, boleh bertukar partner buat kerja kerja tu, kenapa cina Malaysia melampau tidak menghormati Negara ni, sudah lupa, datuk moyang ko datang dari china, bukan dari gugusan pulau pulau melayu..datang merempat nak cari makan, makan duduk bertenggong, ikan kering dengan garam..

    ReplyDelete
  8. KALAU KAUM NI BOLEH MEMBURUK BURUK KAN KITA, KITA JUGA BOLEH MEMBURUK BURUK KAN MEREKA,.

    ReplyDelete
  9. kepada pencinta Negara ini, yang percaya pada keamanan, hidup baik laku antara rakyat, kita patut balas balik kerja kerja kotor yang ingin menjahanamkan Negara kita,..

    ReplyDelete
  10. Guru Melayu telah di kenakan tindakan dahulu. Sekiranya tiada tindakan untuk kes ini, Mahyudin perlu letak jawatan!!!!!

    ReplyDelete
  11. Aku terlihat lirik Lagu... Guru Malaysia
    KAMI GURU MALAYSIA
    BERIKRAR DAN BERJANJI
    MENDIDIK DAN MEMIMPIN
    PUTERA PUTERI NEGARA KITA

    PADA SERI PADUKA
    KAMI TUMPAHKAN SETIA
    RUKUN NEGARA KITA
    PANDUAN HIDUP KAMI SEMUA

    DI BIDANG PEMBANGUNAN.......

    kalau dilihat gambar (termasuk gambar 'kononnya / yang didakwa' guru tersebut) yang terdapat dalam blog blogger2 yang lain.....rasa2nya guru-guru tu sedang nyanyi lagu GURU MALAYSIA - sempena hari guru barangkali).

    aku kesal apa yang terjadi.....


    ReplyDelete
  12. bukti takdak.. sembang je kencang.. wakakaka.. pastu ramai duk termakan.. kesian.. kecik2 takmo mampos.. dah besar jadi penfitnah tegar..! kakak

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...