Pages

Tuesday, 23 April 2013

XCLUSIVE: Apa Timbalan Menteri Buat Dengan Seorang Gadis Di Bilik Hotel Holiday Villa?



Terkejut teman weh! Apabila teman terjumpa satu salinan surat terbuka kepada Perdana Menteri berkaitan aduan salah laku Timbalan Menteri Pertanian Industri Asas Tani. Surat yang bertarikh 22-5-2005 telah diterima rasmi melalui cop terima oleh Pejabat Perdana Menteri daan Setiausaha Sulit Kanan Kepada Perdana Menteri pada 23 Februari 2005 dan 24 Februari 2005. Terdapat sedikit kekeliruan pada tarikh surat dan tarikh terima surat tersebut. Mungkin penulis dalam keadaan tertekan semasa menulis surat tersebut hingga tersalah menulis tarikh.Tapi apa yang penting adalah isi kandungan surat tersebut.

Surat dari seorang wanita yang mendakwa telah ditiduri oleh seorang Timbalan Menteri Pertanian Industri dan Asas Tani untuk tujuan mendapatkan pekerjaan.

Teman tidak mahu menuduh atau memfitnah sesiapa, namun penjelasan daripada Bekas Timbalan Menteri ini perlu untuk mengelakkan fitnah berlarutan. Perdana Menteri pada masa  dan tarikh surat ini adalah Tun Abdullah Ahmad Badawi. Dan mungkin umum tahu bekas Timbalan Menteri yang dimaksudkan jika mengikut tarikh surat tersebut.

Teman berpandangan mungkin tohmahan atau fitnah semata-mata namun penjelasan tuan punya badan juga perlu dan mungkin Pejabat Perdana Menteri sendiri boleh mengesahkan surat tersebut. Mungkin macai-macai akan beranggapan surat ini didedahkan untuk tujuan memfitnah dan menjatuhkan kredibiliti bekas Timbalan Menteri ini memandangkan beliau telah dipecat daripada UMNO kerana menjadi calon bebas. Namun rakyat perlu penjelasan daripada beliau sendiri. Dan mungkin wanita tersebut perlu tampil memberi penjelasan dan pengesahan akan isi kandungan surat tersebut.

Oleh kerana tulisan penulis agak kabur, teman telah menulis semula isi kandungan surat yang dimaksudkan bagi memudahkan membaca.

Per : Aduan Tingkah laku Timbalan Menteri Pertanian Industri dan Asas Tani

Berhubung dengan perkara tersebut di atas saya merasa kesal dengan tindakan dan tingkahlaku seorang Timbalan Menteri dalam xxxx untuk membantu saya. Saya terpaksa tidur dengan beliau untuk mencapai tujuan saya. Saya sebenarnya cuba mendapatkan pertolongan beliau untuk mendapatkan pekerjaan yang dijanjikan kepada saya. Setiap kali berjumpa dengan beliau saya terpaksa melakukan perkara yang saya tidak ingini. Dia selalu menetapkan perjumpaan saya dengannya di sebuah bilik hotel (Holiday Villa) atas alasan tak boleh jumpa ditempat terbuka nak jaga reputasi konon. Saya terpaksa ikut kemahuan beliau dan layani beliau untuk mendapatkan pertolongan beliau.

Tapi malang sehingga kehari ini saya masih belum mendapat pekerjaan yang dijanjikan.

Tujuan saya menulis ini adalah untuk memaklum kepada YAB Datuk Seri bahawa betapa rendahnya moral Timbalan Menteri berkenaan. Dan saya tida pula mengatakan bahawa saya seorang yang baik dan bermoral tetapi terdapat perbezaan diantara saya dan Timbalan Menteri berkenaan. Bezanya ialah saya hanya rakyat biasa yang terpaksa akur dengan kemahuan orang lain.

Sedangkan beliau seorang Ahli Parlimen dan menjawat jawatan Timbalan Menteri di dalam kabinet YAB Datuk Seri dan telah dilantik oleh Yang Dipertuan Agong atas nasihat YAB Datuk Seri selaku Perdana Menteri menurut Perkara 43A Perlembangaan Persekutuan. Seharusnya beliau mempunyai tingkahlaku dan moral yang baik/tinggi.

Jadi jika beliau seorang yang bermoral sudah tentu beliau akan membantu saya tanpa meminta apa-apa habuan ‘seks’ dari saya. Yang paling menyedihkan saya juga dipaksa melakukan seks dengan beliau walau saya beritahu saya dalam keadaan uzur.

Saya tidak maklumkan pada beliau tentang saya menulis surat ini kepada YAB Datuk Seri kerana takut nyawa saya terancam, walaupun belum ada ancaman saya mesti berhati-hati.

Sekian, saya harap YAB Datuk Seri dapat menerima kenyataan bertulis daripada saya tanpa memandang hina dan rendah kepada saya.

Yang Benar

Nilai-nilaikan..

6 comments :

  1. TULUSAN TANGAN.... HAHAHAHA AWAT TERUK SANGAT MINAH TU BUTA IT

    ReplyDelete
  2. begini ke format surat untuk pm? hello tuan tanah nak fitnah fikir2lah dulu.. tak takut Allah ke?

    ReplyDelete
  3. mcm pakai google translate aja....

    ReplyDelete
  4. pompuan ni pun pandai perlembagaan Persekutuan lak..huh..tapi bodo berkali2,tak dapat keja tunggu apa lagi? boleh caya ka?kalu jumpa Tim balan menteri pertanian,elok la tu utk dibajak!!!

    ReplyDelete
  5. perempuan boooooodoooo

    ReplyDelete
  6. Perempuan bodoh mana tu wat fitnah atau ada saki baki troopers bengong nk melagakan org melayu.Aku harap semua org melayu berjihad utk tidak percaya lagi dgn puak haramjadah yg membunoh org melayu cara halus dan terancang.Ayuh semua melayu berjihad membantu dan mempertahankan kedamaian dan kedaulatan Tanah Melayu.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...