Pages

Saturday, 27 April 2013

HOT NEWS: Penjelasan Berkaitan Bendera PKR di Premis Kerajaan


Teman telah mendapat komen berkaitan entry teman sebelum ini berkaitan Bendera PKR yang berkibar di sebuah premis kerajaan. Sebagai menghormati permintaan dan penjelasan pengomen tersebut, maka teman telah memadam entry tersebut.

Dibawah adalah penjelasan daripada pengomen berkaitan isu tersebut.

Salam 1Malaysia

Kepada Admin Blog, saya Tengku Ahmad Khusairee(Pemuda UMNO Kelantan) mohon agar Isu/Gambar ini dipadamkan.

Gambar ini telah diambil oleh saya pada hari Khamis. Saya harap Tuan/Puan Padamkan Isu in Demi Perjuangan UMNO/BN di Kelantan. IKBN Bachok telah pun membuat penerangan kepada pihak atasan berkait isu ini. Dan tindakkan saya ini telah diambil setelah berbincang dengan beberapa pihak yang berpendapat ia akan membawa kesan negatif terhadap UMNO/BN Di Kelantan.

Tindakkan seperti siasatan telah diambil oleh pihak IKBN Bachok dan Tindakkan AKAN DIKENAKAN KEPADA PELAKU/PENUNTUT YANG TIDAK BERTANGGUNGJAWAB MEMASANG BENDERA TERSEBUT. Dan terdapat kenyataan yang tidak betul yang boleh menyebabkan salah faham.

PIHAK IKBN BACHOK TELAH PUN MENYATAKAN BAHAWA PIHAK IKBN BACHOK AKAN SENTIASA MENYOKONG&BEKERJASAMA DENGAN PIHAK KERAJAAN!

"SAYA YANG MENURUT PERINTAH"

TENGKU AHMAD KHUSAIREE
(PEMUDA UMNO KELANTAN)

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...